Friday, February 24, 2017

فریادهای نماینده مردم اهواز بر سر ابتکار/ گزارش تصویری

علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری در مخالفت با سخنان معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست که مدعی بود، تالاب‌های خوزستان در حال آبگیری هستند و مردم مشغول ماهیگیری در آن هستند با صدای بلند ضمن اعتراض به این ادعاهای ابتکار از جای برخاست و با فریاد اظهار کرد: چرا دروغ می‌گویی؟ کجای هور آب دارد که ما نمی‌بینیم؟!! کجا مردم خوزستان در حال ماهیگیری در تالاب‌ها و هورها هستند؟
فریادهای نماینده مردم اهواز بر سر ابتکار/ گزارش تصویری
حسن روحانی در اهواز: دیگر شاهد قطع آب و برق نخواهید بود
حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، صبح پنج‌شنبه ۵ اسفند/ ۲۳ فوریه، در فرودگاه اهواز در استان خوزستان گفت: «دولت برای رفع مشکلات ناشی از ریزگردها که منجر به قطع آب، برق و ارتباطات شد، برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام داده است».
عکس: فریادهای نماینده مردم اهواز بر سر ابتکار
تراز: علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه جلسه شورای اداری در مخالفت با سخنان معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست که مدعی بود، تالاب‌های خوزستان در حال آبگیری هستند و مردم مشغول ماهیگیری در آن هستند با صدای بلند ضمن اعتراض به این ادعاهای ابتکار از جای برخاست و با فریاد اظهار کرد: چرا دروغ می‌گویی؟ کجای هور آب دارد که ما نمی‌بینیم؟!! کجا مردم خوزستان در حال ماهیگیری در تالاب‌ها و هورها هستند؟

No comments:

Post a Comment